Kläder.



Tjenare !

Mamma kom hem tidigt idag så vi kunnde åka och köpa vinterjacka.
Vart en röd i år,köpte också nya skor för det behövde jag värkligen och en skön halsduk.
Det är dans idag klockan 7 så ska och dansa lite.
Ikväll ska jag nog sova hos Michaela Johansson det kommer bli mys och mycket bilder hoppas jag,Moa ska också vara med <3!
Har inget minne på min KAMERA så måste ta bort lite bilder så jag kan fylla på med nya bilder ikväll .
Nuär Sara i Thailand :(,saknar henne:(:(<3.
Ska dunka lite country och låten temperature som vi har på dansen.
Ska nog inte blogga någe mer idag så berättar vad Moa Michaela och jag gjorde ikväll imorn istället.
BAYbay <3



Kommentarer
Postat av: johanna

vart har du köpt jackan den var skit fiin :)

2009-10-29 @ 20:56:06
Postat av: therese

gud vilken söt jacka vart har du köpt den.....:)

2009-10-30 @ 11:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0