Moa och michaela dag idag.

Hejhej

Idah är det så här att jag och Moa har vart extra duktiga för att vi har vart på loppis eftersom vi ville bli av med en del kläder ,och vi vart vell av med det mästa men för att vara snälla åt myrorna då gav vi dom kläderna som vart över :)
När jag kom hem var jag helt slut så jag sov kanske i en timma och sen kom ju Michaela och Moa och då gick vi till maxi och köpte lite godis ,när vi kom hem så fick vi mat typ fläskottlet och potatis klyftor beanes (stavning)
sås och sen grönsaker.

Sen har ju Moa och Michaela haft roligt för dom har camat med några medans jag låg i min säng och är trött på allt och vill bara att allt ska bli bra ..
men nu är det som det är och går inte att göra någe åt :(
men nu ska jag mysa med tjejorna :D:D<3
godnatt !<3


Kommentarer
Postat av: moa

Det fixar sig gmn!<3

2009-10-27 @ 12:45:25
URL: http://meee-devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0