Städa...

Hejhej.
Dan började med att jag vakande av min brors väckar klocka som typ är inställd på 5 :o ,han stänger ju aldrig av den wtf !!.

Sen somnade jag om och vid halv sju skulle jag upp och göra mig iordning ,orkade inte göra någe så jag tog solpuder och maskara på överfransarna .. och bara en tofs=bulle eller vad det kallas.
När jag kom till skolan hade jag So-prov på morgonen ..,hoppas på ett G i allafall.
Jag har värsta lusten att åka och shoppa !
men jag har f*n inga pengar :/ ,behöver massa ju ..
Idag gjorde Carro Kamel en grupp om mig .., där stod det fly on the wings of love ,fly sandra hellsing flyyy ,tyckte jag var väldigt roligt !ha ha .
Hahah vi hade gympa förut och vi körde hjärt-lung rädningsmetoden , jag vart helt slut efter att ha pumpat i 90 secunder.
Men nu är jag på fötterna igen ;)
Jag har tillomed kommit hem, och nu tänkte jag bädda sängen och packa upp gympa kläder och sen packa till mammi imorgon:D.
Ikväll ska jag plugga som en jävla dåre ::(


Snart kommer Oscar hit och myser med mig ♥

Bloggar mer ikväll ,puss.,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0