TV/Plugg.

hejsan.
Idag vaknade jag vid halv 7 ,och det var surt att behöva gå upp så tidigt :/
Men jag kom upp till slut i allafall .
Efter skolan drog jag och Sara hem till mig och sen kom Amanda och Moa en stund senare ,och sen drog vi till till maxi med Carro Emelie Emelie och Pontus.
Vi köpte massa mat till imorn , alltså till valborg för jag Moa Sara Micheala Emelie Carro och Amanda ska grilla hemma hos Emelie.
Vi köpte mat för 761 kr :O.
Efter maxi så fick vi lämna maten hos emelie.
Jag och Moa åkte direkt hem till min pappa och skulle hämta kläder tills imorn och det gick ju bra , NOT .
Men jag tror att jag har bestämt vad jag ska ha på mig ..
 
Efter vi hade vart hos pappa drog vi hem till mamma och åt melis och sen pluggade jag,
och nu blir det att ta det lungt och kolla på tv och sitta vid datorn medans man har chansen ..
Men alla får ha en trevlig valborg imorn ! puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0