Dålig uppdatering !

Hej mina kära bloggläsare jag tänkte berätta lite om ullaredsresan.
Vi åkte från kumla klockan halv 6 på morgonen , sen åkte vi buss i ungefär 5 timmar med ett stop !
Vi kom fram typ halv 12-12 tror jag och det första vi gjorde var att ta en kundvagn :), sen var det bara att gå in !:D
Vi var där i ungefär 7 timmar !:D och jag köpte 37 varor och jag tänker vissa lite av dom fast jag tänker inte vissa julklapparna jag har köpt för dom är ju hemliga :)
men allt jag köpte till mig själv tänker jag allt vissa er !
Det var så himla billigt jag ska dit igen det är bara så ! , I SOMMAR DRAR VI EMELIE !
sen vi 1 halv2 på dagen käkade vi på någon resturang som låg utanför ullared :)
Sen var det bara att gå och shoppa igen .
Köpte för 1400.
Nu kommer bilderna.


Bild på morgonen :)


Ett sött par som ler åt varandra !, och en Oscar som sitter och sover <3

TröttA killar !


Emelie förfan vad håller du på med ?:O
Och vi satt och garva åt din tumme i minst 20 minuter, hahaha


Dags för att gå in till ULLARED !!!


En Oscar !
Och det han har på munnen ska se ut som ett hjärta ;)



Här hade vi precis taggit kisspaus !:D


En suddig bild på ullared :D


Här har vi precis kommit in i bussen efter 7 timmars shopping och ska väl snart åka där ifrån :)


Åkt i två timmar men nu är det kisspaus och mat.


snyggingen själv på bild !:D





Våra dyra äckliga mackor !


Jag ser ut som en slikad katt men jag bjuder lite då ;), det blir så när man myser !


Asså usch vad jag ser ut , jag blir nästan ledsen när jag ser bilderna!






Det var allt jag ville vissa från dagen men nu kommer en bild på det jag köpte till mig själv.
nedan




Min outfit idag !:D

Nu läger jag inte ut mer bilder !:D
Hejdå :)
sovgott
Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Emelie

I SOMMAR DRAR VI!!! :D

2010-12-04 @ 11:51:01
URL: http://emeliiiiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0