hej , jag är dårlig på att blogga och jag förstår om ni blir besvikna varje gång ni går in på mig blogg och sen står det inge vettigt alls .. :(
men gårdagen var helt underbar med dig Oscar ♥
Vi kollade två filmer och sen en till men den somnade båda till hAHA så jävla underbart att vara nära dig !
Just nu sitter jag och kör car town på facebook .. så skaffa car town och race lite mot mig kaskee ??, haha . och kolla in mitt snygga garage ;)
Nää men nu ska jag ta det lungt plugga lite sitta vid datorn och imorgon är det skola och då ska jag äta frukost i skolan :)
Alla får sova så gott ikväll , puss !:D<3

Älskar bobbys hårspray !!




Du är min sötnos , kom tillbaka hem  !!:(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0