Filip och Fredrik

Har nyss kommit hem från lucia framträdande ;) HAHAH , säger bara det att ni i kumlaby skola kommer få vara med om en riktig toppen konsert !;D
Jaa i allafall nu sitter jag framför tv:n och kollar på filip och fredrik medans jag väntar på att min pizza som ligger i ugnen och gäser .

Bilder från lucian ikväll



Här ska jag precis dra iväg till johannses kyrkan och skrika lite :)




Jag i mitt Jesus linne .

Moaahaahhah.















du ser riktigt nöjd ut ?:)



Fixxxxx!!






Är vi inte söta ??











Dags för Björn att bli torterad !



Fjortisen nummer 1,


Dags för att tortera publiken med hemsk sång !!












The end

Imorgon får ni ungdomar se också :), bajsbajs nu ska jag sova !
love and kisses /sandra ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0