Från tjej kvällen hemma hos Moa

Hejhej :) i fredags åkte jag Michaela Moa och Sara in till örebro för att ha tjej kväll :), först köpte vi lite gottigott och sen så köpte vi med oss pizza till Moas pappa .
Vi käkade , sen kollade vi idol och vi vart så glada för att jay smith vann !!:D
Sen så åkte vi hem till John på kvällen men där säg det ganska hårt !:D så vi åkte hem ungefär vid halv 2 tiden.. Jag Michaela sov där sen på morgonen var det snabba puckar och gå upp !, skulle till Mariberg och köpa present till Sara och dom sista julklapparna :).
Efter Marieberg åkte jag hem till Oscar och där kollade jag massa filmer med Oscar och det var ass mysigt bortsätt från att Oscar var ganska så sjuk så jag vart lite smittad .. :/ inte bra men om man saknar någon så gör man♥.
Gissa rumpaaa ???
AAA just det ! , jag och mamma klädde grannen i lördags !:)
Idag vaknade jag upp hemma hos Oscar och sen idag åkte jag hem vid 3 där ifrån, och halv 6 ikväll så ska jag gå lucia tåg vid johannes kyrkan .
Kul :&NEJJJ !

MåSTE TA OCH GÖRA MIG IORDNING NU !:d, HERRÅ !kyss



Love hurts



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0