hEJ

hEJ bloggen :)
Mina älskling tjejer har precis åkt hem till sig och här sitter jag själv hemma hos mamma eftersom mamma är ute och roar sig med sina vänner !:)
Har tagit massa kort ikväll på oss , alltså vi tjejer .Vi åt på dragon i kumla. Det var gott men väldigt mättande ;) och det var mycket skratt ikväll och det gillas !.
Så nu bjuder jag på lite bilder , kolla och njut!!
Min outfit

Hips don't lie.
.
Sköna bilder från ikväll !:D
Ville ha leende på min blogg så jag var tvungen !!!:D
Bjuder!
Var bara tvungen du är så söt gumman !!:D<3
Födelsedags barnet !, du får äntligen cykla utan hjälm gumman<3
Varför ?:O:O JJAJA
Kan man vara mycket snyggare än vad jag är? , haha ibland undrar man ju ;)(A)
gULLIGULL !
hHAHAH :d, dU ÄR FÖR SÖT
Vi vart bjudna på grattis cafe och godis :)
Sen snött jag upp peppar i min näsa så jag började blöda lite näsblod och vart rejält rensad i den haha frächt !!:D
Nu ska jag spela spel , alla får ha en trevlig kväll det har jag haft. Puss på er !♥
Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0