Saknar bloggandet !

Min dag började med att jag vaknade klockan 8 och gjorde lite so  , jag skrev ner lite om första värds-kriget.., sen kollade jag klart på desperate house wifes , jag tycker det är så himmla bra så jag kan inte sluta titta på det !.
I alla fall så åkte jag och Sara och solade vid 12 tiden idag.. skulle sola en halv timma men jag vart så yr och mådde dåligt så jag gick ur efter ungefär 5 min.
Sen hem och kolla sista skivan av dhw .
Sen kom oscar hit en stund och det var en kort vesit , men jag vart glad för att få träffa han en stund i alla fall :)
Efter han hade åkt gjorde jag och mamma lite god mat och sen kom sara hit vid typ 8 snåret och sen kom Michaela och Moa för att kolla på Victoria secret show :)
Och nu har vi precis vart på maxi och sen träffat Albin Pontus och Andreas !:D
Sara sover här inatt !
Och tagga inför imorgon,  För det nya året kommer börja !:D
Hoppas kvällen blir bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0