Skolfoton från dagis till 9:an

Dagis , 3 år gammal.
Dagis 4 år gammal.
Dagis 5 till 6 år gammal.
Första klass 7 år gammal.
Andra klass 8 år gammal.
Tredje klass 9 år gammal.
Fjärde klass 10 år gammal.
Femte klass 11 år gammal.
Skete klass 12 år gammal.
Sjunde klass 13 år gammal., helt gult hår men aa .. fast jag kommer ihåg att jag skulle färga det några dagar efter .. :)
Åttonde klass 14 år gammal om jag inte hunnit fyllt 15 ;)
nionde klass 15 år gammal.
Tänk när det gått några år till , då börjar man ju undra vart allt tar vägen ?:O, det går ju så innihelvete fort allt , börjar  ju nästan grinna , alla dessa år .. jag kommer knappt i håg vad jag har gjort .. ??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0