sleeping next to me

Oscar åkte hem för en liten stund sen och jag har tagit bort smink , det jag nu hade kvar .. ehhehe :), Sen smörjde jag in mig med salva i ansiktet.
Drar till sälen imorgon om det blir som väntat , mamma ville inte åka iväg om det blir snöstorm ute på väggarna och vi får se imorgon hur jag mår för jag börjar bli förkyld och hängig .. :/ , men jag hoppas vi kommer iväg jag vill ju använda min nya skidjacka och allt ju !!:D.
I allafall så har jag stått och tagit fram lite kläder jag ska ha med ditt :
3 par mjukisbyxor.

2 tjocktröjor.

2 sovtröjor.

Massa strumpor.

Flis underställ.

Massa trosor.










Skiddkläderna jag ska ha i sälen !:D






my outfit in school today.



gottigotti som jag och oscar hade när vi kollade på arga
snickaren och robbinsson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0