Vart på marieberg idag !

Jag köpte ett eget hemma spa .
Nyårs kläder , det blir ett par jeans och ett linne som var jätte sött :)
Sen ett till par jeans sen en parfym och ett par skor .
Var där med Sara och vi träffade Mari lapintaivall John Micke Emelie Emelie och albin tängvall.
Och sen har jag vart med Emelie hela kvällen , vi kollade tv och provade hemma spa:et lite.
Sen var hon tvungen att åka hem och färga sin mammas hår så nu har jag gjort i ordning mina ben mina fötter mitt ansikte med mitt hemma spa .
så nu har jag lite ont i ansiktet .. :/
menmen  smällar man får ta när man inte kan aparrater .
Hhahha nu ska jag njuta med lite cola och desperate houes wife:)
//Godnatt mina vänner !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0