Vart ska jag börja ?

Det började med att Sara kom till mig vid 4 tiden och då såg jag ut som ett riktigt skabb :),och vi försökte på internet att funka på min dator men det gick inge bra .. :/, sen så var jag tvungen att duscha och sen så åt vi mat :). Senare kom Moa och Michaela och då lyssnade vi på musik och pratade.
Sen så ville ju på filip och Pontus komma ;)
aA då vart det ett jävla liv :O, dom brakade min säng !!:O, Så nu sover jag på golvet !:/ för mina ben till sängen pajade ..
Fannnockså !! känns som man ligger nere i en osian eller nått ! , vill tacka dig pontus för detta och tack till er andra som satt i sängen !:D
Hhaha , jaja vafan ska man göra ?:O,, vad förstörde pontus förra gången , jo min cykel .. hoppade med den så hjulet vart snet och det vart jobbigt att cykla med den !
Jajaj det vart ju allafall en kväll med skratt förbannelse och svett !:D
Oscar kommer nog hit och sover här ikv.
Nu ska jag gå och lägga mig , hejdå !:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0