Tisdag .




Största tönten jag känner !

Sara du har alltid ställt upp för mig ,du och jag har sjukt bra humor tillsammans .
Du går alltid din egen väg oavsätt vad folk tycker och tänker .
Du är stark och tar oftast inte skit från andra .
Du har oftast en egen och stark vilja ,så du får nästan alltid tjafsa lite med mig innan dina önskningar går i uppfyllelse.
Somsagt om du vill någonting då kämpar du för det ,för det finns aldrig några hinder.
Ville bara berätta för alla hur bra rolig och fin person jag känner .




Värdens klenaste människa!!

Moa är en riktigt snäll person och då menar jag riktigt snäll ,vid alla mina motgångar har hon alltid stöttat mig och sagt att allt kommer årdna sig.
Som alla vi andra i vårt lilla "gäng" så är vi alla envisa och vill alltid ha sin vilja igenom och det har den här lilla damen lyckas med några antal gånger ;).
Du har alltid leende på läpparna.

Ville bara berätta för alla hur bra rolig och fin person jag känner .





Fettaste ungen.
Det här är en tjej som har koll ,hon kan allt från vindruvor till proffisionela maträtter,såkalad vår egna kock.
Du är alltid glad och har lite annulunda humor.
Du är försiktig du hjälper till med det som behövs och du sårar aldrig någon.
Du pratar mycket och det är både bra och dårligt men det är oftast en fördel.

Ville bara berätta för alla hur bra rolig och fin person jag känner .




Min dag.. har vart en jävligt jobbig dag .
men nu när jag har pratat med pappa om allting så känns det som jag tappat vikt och jag känner mig lätt och mår skit bra !!
Har inte mått så här bra på länge ..
Så nu kan man gå och lägga sig med ett leende kanske ?:)<3
Nu ska jag prata med moa och vara social i telefonen .
Jag hoppas det nya året för alla blir bra :D:D:Dpuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0