11:01

Hejj !
Gårdagen med Sara var toppen !
Det vi gjorde var att vi drog hem till mig chillade i någon timma sen Fix.
då drog vi till Danne och han köpte ut cigg till Sara . Sen Maxi och köpa godis och cola,
efter maxi drog vi till sokraset och träffade våran handledare  som jag och sara hade när vi
praoade för 2 månader sen :D.
Fick fika sen pratade lite skit om livet och allt..
Sen killade  jag och sara hem till mig och myste ute på altanen sen FIX igen, och då skulle vi dra till söderhavet och träffa massa folk men närvi nästan var där drog dom där ifrån ,så det vart största dissen !.men då skjusade farmor oss till henkes pappa men han var ju tydligen hos hans mamma, så det var ju bara att börja gå ditåt .och där var det folkjag inte kännde .. så det var lite stelt i början men närjag  hade fått en öl så kunnde jag prata på som en jävla pratkvarn.
Och sen började vi gå hem och då träffade vi typ raggare som typ skallade emelie melin .., helt cp !
ajja sen gick alla vidare men sen kommer dom och ska typ tjaffsa igen , men då kunnde inte emelie sara jag vara kvar för chrille hade såklart glömt nyklarna så jag var tvungen att dra hem..
Kvällen Slutade OKej .. sara däckade ochjag satt vid datorn och hade det skit skojs (not). ajja jag hör av mig sen för det blir säker bilder från söderhavet.
Pusshej!<3


Robin Larsson,Fhilip Tengvall,Henrik Södergren,Sara Askling,Andreas Adolfsson.

Emelie Melin,Henrik Södergren,Sara Askling.

Fhilip,Sara,Henrik,Adolf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0