.

Asså nu blir jag fan arg på dig !
Vad är det du inte fattar.. helt blind förfan ,du ser ju inte vad som håller på att hända.
Det ända du kan göra för att göra mig glad just nu är att du är hemma en vecka helt själv, för att jag ska känna att jag har en pappa att komma hem till .
Inte att man behöver umgås så men att känna att man kan få hjälp med sina läxor eller att man behöver prata om vissa saker,eller vad som helst, med det ända du säger är att vi umgås ju ändå ingenting .men det är inte det jag menar det är att känna att man kan vända sig till någon utan att en människa står ivägen och att man kankse inte vill prata ut eftersom du är där och jag känner inte att jag vill snacka om det när just du är där .
Det ända jag begär är att du är hemma någon vecka själv då&då ..,men du fattar ju fan inte varför ..och jag önskar att jag skulle kunna säga det till dig men du är ju aldrig själv så jag kan prata med dig.
När jag vill bo i mitt hus så länge jag kan så dra du iväg så jag inte kan vara där jag vill vara., du är så jävla självisk ..det ända du har gjort dom här månaderna är att tänkt vad som är bäst och roligast för dig. men inte fan har du tänkt på din omgivning , hur andra reagerar och framför allt jag och min bror , det är vi som lider mäst av det här ...
Känns inte längre som man har en pappa känns bara som att man har en till ungdom i huset som gör som den vill och skiter i allt annat., Får förfan inte ens mina kläder tvättade avdig .är ju alltid tvungen att åka till mamma för att få tvättade kläder ..
Jag önskar att du någon gång tänker till om du verkligen var där för dina barn när dom behövde dig , och önskar att du någon tänker till och frågar dig själv om det verkligen var värt att allt skulle gå så snabbt ,och bli  osams med hela släkten..

Det låter ju helt sjuk men att skriva det här på bloggen är det ända sättet för mig att prata ut om allt just nu..
Fan ta den här tiden ,jag hatar dig när du gör  så här, och jag hatar allt som händer just nu.
FANN !'


Kommentarer
Postat av: emelie melin

finns! <3

2010-05-09 @ 21:41:23
Postat av: sandrahellsing

svar: tack <3

2010-05-10 @ 15:05:09
Postat av: Anonym

det blir bra, finns det vet du.

älskar dig<3

2010-05-10 @ 17:03:57
URL: http://moaaa.devote.se
Postat av: sandra

tack gumman ! , jag finns här för dig med. älskar dig <3

2010-05-10 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0