Fredagsmys med Oscar ♥

hejhej ♥
Hade sovmorgon idag !
hade 3-4 lektioner idag och sen sluta jag efter lunch ,bäst :D.
Fast jag standa kvar och gjorde klart min svenska uppsats som skulle vart klar igår ., jag gjorde mitt spanska omprov idag också .. och det gick vell förjävligt säkert .. :/.
Jag kom nyss hem och plockade upp lite i mitt rum för Oscar kommer till mig ikväll :).
Skönt att pappa och vickan drar ut med husvagnen ,får vara i hela huset och inte bara på sitt rum hela tiden.,
Ska nog ta någe att äta nu är lite hungrig faktiskt , fast först ska jag sjunga lite .
Hoppas alla får en toppen Fredag , själv ska man bara mysa och äta chips och dricka cola!!:D
¤Pusshej¤

Γ°Λξ




Så här såg Michaelasnutt och Sarasnutt ut på Fysiken idag.



Så här ser påslackanet ut som jag fick av min Farmor och Farfar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0