Klänningar.


Vill haaa nu asså!!
Sen vill jag har skor&handväska till skolavslutningen.
Sent typ bekini och sen typ hela mareiberg..


Kom nyss hem från maxi med Sara, vi har först vart och fått cigg av danne sen maxi för att köpa godis och cola.
Vi svängde också förbi sokrates för att träffa abbe :D
Där fick vi cafe och ingen kaka ,som vi ville ha igenkligen, men det glömde han nog bort :/.
Ajaa sen så drog vi hem hit och nu ska vi tagga kväll med GODIS och COLA:d
kvällen blir nog nere vid söderhavet med massa folk jag inte känner så vi får vell se om jag kommer snacka eller bara sitta där tyst som en mus och kolla när andra folk pratar...
Ses kanske !
7:an

På marieberg i 7:an.

Precis köpt mina glasses.

Julas.

8:an
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0