Torsdag,Michaela &Jag bjuder !

Hejhej
Vaknade bredvid Sara idag.
Frulle sen drog hon runt 12-13:00 till marieberg med sin mamma Liljan & Urban .
Och Då var jag bara hemma och slöade och sen kom Michaela till mig vid 5-6 tiden :).
Och då gjorde jag bara iordning mig lite och sen cyklade vi till yxhult och där spelade Lilla matte och hans hockey lag :D eller någe sånt ?.
Sen så cyklade vi hem och då körde jag på som en idiot för jag höll på att kissa på mig wtf :O.
Filmmmm säger jag bara när vi kom hem till mig och efter att jag hade kissat ..
You and me and dupree, så jävla awesome!!
Så jävla rolig är du mickis när du dansar din otaktade dans till stripmusik  hahaha :D
Nu har hon dragot och jag sitter här själv i mitt tända rum och chattar med folk .. :)
jAG OCH rOBIN ÄLSKAR ER SÅ HIMMLA MYCKET !
och mickis luktar curry  ,hihi
OCH emelie är läskig :/.
Nu kommer lite bilder från den "roliga" fotbollsmatchen jag och mickis var på :O.
OCH SNYGGA bilder på mig och hon när vi har lockit hår :).
Puss tjarrå.




Tycker ni om mitt och Michaelas lockiga hår då ?;)
Hhahah sötnos .

Bjuder !


Godnatt!!:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0