Valborg (L)


















Valborg började med att Moa kom hem till mig och vi filmade fixade oss
lyssnade musik och sjung och trixade , sen kom amanda lite senare och då
skjusade mamma oss till emelie.
Och där var Michaela, Sara, Emelie, Emelie, Caqllin&Carola.
Ursäkta att jag inte kan stava ditt namn Caqllin :/



Hemma hos Emelie Andersson.

Sötnos !





Hahah=)

Gissa vem som vart sötast på den här bilden !<3






Så här såg kvällen ut hos emelie, jätte gods mat vart det !:D.
Vid ungeför halv 8-8 drog jag Mickis Moa Amanda och Emelie till Kumlasjön
Och kollade när dom sköt med pilbåge på brasan,men det gick vell lite sådär
verkade ju inte ta ed på ett tag ..,
Drog till Adde en stund men sen vart det utfärd och möta Sara Emelie och
caqlline.
Sen kumlasjön och träffa folk.
Sen gick jag med elvira en stund hem och sen möte jag Oscar,.
Aa men kvällen slutade i allafall bra:).


Pontus&Marcus hemma hos Adde.

Mitt måtto varje valborg är att få minst en bild på en brasa
och såklart så klarde jag ju det ;)


Jag älskar dig Oscar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0