Vill ha sommar !



Bilden hör inte till ett dug men orkade inte leta på någon annan bättre ..
Min dag har vart en urusel dag :o
Det började med att jag skulle gå upp och inte ville verkligen inte gå upp :S,och sen var jag ju tvungen att göra mig iording och det orkade jag inte heller .
Sen var jag ju tvungen att ta mig till skolan och det sög ju :O .
Och sen när jag kommer till spanskan så har jag ju såklart omprov igen på det där jävla skiten och då orkade jag inte mer och gick ifrån lektionen och satte mig på toa i skolan och började gråta fattade inte varför menmen.
Sen kemi prov på slutet och kunnde inte ett skit :/ , och det sög också .. sen känns vissa saker i livet så jävla värdelöst,och allt det kommer ta år att skriva .., men nu ska jag plugga lite på mitt musik prov som jag har omprov i ::/://:/:/,orkar inte mer ..
Fan helvete , ha en jäävligt bra dag alla ni som kan !"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0