Bilder från Kvällen med Oscar !

Har nyss kommit hem från en kväll i Örebro med Oscar ,Vi åt på Jensens och det var riktigt trevligt och mysigt där :)
Vi åt kyklingspett på grill med pommesfrites  och en jätte god sås .
Vi satt kvar och pratade en stund efter vi hade ätit upp , och sen måste jag ju säga att Oscar bjöd mig på maten !♥
Sen gick vi till Gottis och köpte lite godis :) så "skämde jag ut oss när jag ville ta kort på oss enligt Oscar" , men om jag vill ha kort på oss så tycker jag att ingen kan hindra mig liksom :O?, jag får väl ta kort om jag vill :)
Så jag fick ta så kallade smygbilder ;)
Hans mamma både skjutsade in oss och hämtade oss:)
Snyggingar !
Nu ska jag kolla bonde söker fru och sedan gå och sova !:D♥
puss!

Kommentarer
Postat av: moa

åh vad fina ni är! :)

2010-11-17 @ 22:25:44
URL: http://moaernestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0