Bio ikväll .

hej bloggen, idag vaknade jag upp hemma hos Emelie och sen så åt vi godis på sängen och sen gjorde vi frukost.
Kvällen igår sög !!, för alla drog hem till Sannahed och jag och emelie fick inte plats på nått jävla vänster men alla andra fick det så .. aa det vart ju lyckat , men jag och Emelie träffade Daniel en stund ute och vi stod och snackade massa .., sen skulle han hem och sova den tråkiga fan:/
och sen kom en kille ner till oss och frågade om vi skulle vilja följa med upp på fest men vi tackade nej .. och killen vart typ ut skrattat av sina kompisar för att killen fick dissen .., stackarn haha :D
sen så gick jag och Emelie hem till henne och satt uppe och pratade och spelade massor med kortspel .Mys !
ikväll ska jag på bio med Oscar .
Ska kolla på Due Date klockan 18:45.
Just nu känner jag mig inge bra .., vet inte varför riktigt:/
mår lite dåligt men jag hoppas det går över.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0