Det är kväll

och jag har haft en skön men ändå en stressig dag :)

Jag mamma och Christoffer har fixat i mitt rum, jag har städat upp mitt rum jag har packat inför att åka till pappa jag plockat upp kattbajs jag har plockat upp snus som låg på mitt rum , undra vem ????, joo Christoffer Hellsing ..
Sen när jag kom hem till pappa så åt jag macka och vickans speciall smothi eller hur det nu stavas , alltså en drink :)
Nu ska jag ner till pappas rum och hämta påslackan kuddfodral och lakan till min säng.

Jobbet vi gjorde idag :


Lika glad som vanligt ??








Drinken :



Jätte god ?? ,jaaa !

Osså en bild på min katt Simba när jag kom hem :)<3
godnatt alla :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0