Hemma nu

Hemma från Marieberg och shopping, jag och mamma har vart på Marieberg och Ikea och shoppat lite men jag hade inga pengar men hon köpte lite åt mig :)
Hon köpte en sovkudde så jag ska kunna sova gott på natten, Sen ett skydd till min mobil, bh och trosor  lila gahhh så sexigt !:D
Och en fondation.
Sen köpte jag en kajal själv.
Sen köpte mamma ett par knä strumpor till mig men sen när jag kom hem så var dom genomskinliga så jag ska lämna tillbaka dom:)
Det vart ingen smink lampa idag men hon kommer väl köpa den till mig någon annan dag :)<3
Nu ska jag kolla på tv och mysa med min fanta i hand , haha , alla får ha en underbar och kul kväll pusshej <3
Bild på mig från ikea när jag jag sitter och njuter i min framtids soffa.
Det jag shoppade idag .

Vad händer ikv??:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0