Nu är det kväll igen .

Ja det går fort nu !, man hinner ju inte ens komma hem förns klockan är mycket igen ..
Idag har jag proat första dagen på mammas dagis .
Det gick bra men det är min vanliga otur att ett barn sitter i mitt knä och lägger av två pruttar så det bara vibrerar , och jag hatar när någon rappar det första jag gjorde va att ta bort henne från mitt knä och resten av dagen fick hon bara sitta bredvid mig;)
När mamma och jag slutade åkte vi till sveas och köpta lite fikabröd för att hon skulle få ditt en kompis på besök , så jag fikade lite innan hon kom , sen så frågade oscar mig om jag vill åka och äta pizza nere i hällabrottet , och då gjorde jag det så vi mötes vid delon och käkade lite pizza och vi pratade massor med saker :), det vart aldrig tyst på mun .
Sen gick vi hem till honom och kollade på spirit någonting (en täcknad film)
Sen kollade vi på någon ronny och ragge .. :)
Jag kan inte beskriva hur mysigt det var idag med dig !, det kändes så himla bra åhh jag vill tillbaka till dig :(<3
Sen kom mamma och hämtade mig sen kollade vi lite tv sen kollade vi på klockan och dåvar klockan redan 11 så nu måste jag ta och sova !:D, upp vid halv 7 imorgon ! jiippiii !
På maxi stormarknad -med tjejerna !
Lite cool som står och spelar på en pappersgitar som man kunde köpa !?!, vad ska man ha en sån till ;S
Min kebabtalrik jag åt på pizzan med Oscar idag :)

Hejdå♥

Kommentarer
Postat av: shshahalala

HUR FAN KAN DU GÅ TILLBAKA TILL NÅGON SOM NYSS HA VARIT OTROGEN MOT DIG :S

2010-11-16 @ 14:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0