Uppsatser och massa skit i skolan ..

Jag orkar inte ...
Men Oscar hjälpte mig i alla fall som tur var !:)
Jag har inte direkt nått kul att berätta men aa jag siter och kollar på våra vänner liv nu.
och sen så vet jag inte jag ska väl sova lite .. nää fyfan vad dårligt allt låter ..
Jag har vart hos farfar och farmor med mamma och ätit smörgåstårta och det var riktigt trevligt :)
Och idag kom jag hem till mamma efter att ha vart en vecka hos pappa :).
Granen som står utanför vår balkong.
Upplyst och allt.
Nää nu ska jag kolla mer på våra vänners liv.puss !:D<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu är det inte långt kvar, sen draaar vi! :D <3

2010-11-29 @ 23:06:50
URL: http://emeliiiiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0