Livet bara springer förbi ..

Hej bloggen !
Idag vaknade jag vid 10 och sen låg jag kvar i sängen och var helt psykad , sen så sa mamma att jag skulle gå upp så jag värmde mig lite potatis gratäng och kykling.
Sen duschade jag och åkte till pappa och firade viktoria på 33 års dagen och pappa på farsdag .. :)
Sen nu senare på kvällen så åkte vi hem till farmor och fikade och pratade , så har min dag sätt ut ..
Imorgon ska jag på proao hos mamma på dagis ..
Jaja skönt att sllippa jobba i skolan i allafall :)
Nu ska jag kolla tv och ha det mysigt , ska ta och göra någon mat för jag är hungrig ..
Hejdå .
... vet inte vad jag vill vad jag ska göra .

Kommentarer
Postat av: mari

follow your heart!

2010-11-14 @ 20:05:40
URL: http://marilapintaival.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du måste hälsa till världens bästa kicki ifrån mig! :D

2010-11-15 @ 19:31:42
URL: http://emeliiiiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0