Kvällen,Tal !

Det är ingen som kan känna den känslan av att höra dom orden du sagt
Det är ingen som kan känna hur det känns att stå och kram dig och känna din närvaro och den tryggheten du har inom dig .
Det är mina val, folk får säga vad dom vill .
Det vi vet nu är att jag och han forfarande älskar varan efter allt vi två gått igenom .DET är bara en person som sagt till mig att jag ska  följa mitt hjärta och ta tillbaka honom om jag  värkligen vill .
Jag vet inte ännu vad jag vill men det jag vet nu är att jag vill ha din närvoro hos mig så mycket som det går ,du ärmin bästa vän och kvällen ikväll var så värd att spendera med dig och dina vänner , det brinner i mitt hjärta när jag ser dig , det är du som gör mig glad det är du som gör att jag känner mig älskad på riktigt .
Det är du som gör att min vardag rullar men just nu när jag är i stort sätt utan dig rullar inte allt som det ska ..
Om det blir så att vi vill igen så är det kankse värt att bygga upp mitt förtroende igen ?.
Jag är 15 år vet inte så mycket om livet än men tänk så är du den , tänk så är du den som jag kommer leva med , tänk så är det du jag kommer vakna upp med varje morgon , vem vet ?.
Jag är kär i dig och jag älskar dig , och det du sa idag fick mig att inse att du värkligen är ledsen och att du ångrar dig .
Det som betyder nått är när hjärtat slår för personen .
Det är nog bara dags att börja om från början hur det än blir .
Dags att ta tag i saker som är viktiga och följa dom drömar och vägar jAG kan ta här i livet .

Det som är jobbigast för stunden det är att inte veta vad man vill .
Som vi stod och pratade om förut var att du tyckte det värkligen känndes som jag var en av familjen på din Finabrors bröllop . och jag kan säga att jag känndes precis lika dant ..
Jag älskar dig Oscar Thörner .



Kvällen :
Kvällen var suvärän tycker jag !
Sköna människor ,som bryr sig om varandra .
Det roligaste som hände under kvällen var att jag fick upp dennis på golvet och dansa !, att jag fick dansa både trykare och bugg med någon jag tycker väldigt mycket om , det var rent ut sakt härligt !
Och att rami kallade mig drottning Oscar kung och dennis kung nummer 2 .
ORkar inte skriva så mycket om kvällen men det vart mycket skratt och tårar ♥
Bilder från kvällen






















Hahah snygga bilder ;)!!




Så här ser det ut hemma hos pappa i tv rummet nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0