Onsdag kl är 20:41.

Hej.
Jag kom precis hem från min älskade vän Hanna Strömberg.
När jag kom hem till henne så öppnade hon dörren och sen sprang till köket lika fort för att hon spelade ett spel , och sen när jag kommer in till henne i köket sitter hon och spelar ett häst spel, jag bah tänkte:" wtf have happend to her".
I allafall vi gjorde lite kladdkaka som jag sa förut ,och det vart riktigt gott :)
Före
'
Efter
Vi har kollat på 16 and pregnent , och tjejen som skulle bli mamma
hade värdens gulligaste kille mot henne sen var han otrogen ,
hur kunde han han kunde riskerat allt ?
men han hade tur att hon tog tillbaka honom till slut ..
men han hade ju liksom frågat hennes pappa
om tillstånd till ha fria till henne innan han friade .och sen när han var
otrogen ville hon inte ha ringen på sig eftersom hon inte kunde lita
på honom.
Smart att man friar och är jätte gullig och sen några dagar efter är man
otrogen mot den man ska gifta sig med .. haha smart kille;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0