Banan nästaa :O

Nu har jag vart och träffat Andreas och Viktor med Michaela , stod och snackade en stund sen gick jag och Michaela hem till mig igen efter itag :).
Försöker att få igång det här jävla skiten med cameran men funkar tuvär inte så det blir inga bilder på kneten och lissbeth så det får bli en annan gång när det funkar :).
Iallafall idag kommer typ några och ska ta nya kort på några delar av vårt hus eftersom köket är omgjort !
Nu ska jag gå ner i köket hämta en banan och sitta och äta på så är tvungen att ta bort söta Kneten från mitt knä när han sover så gott .. men han får snart ligga där igen.

Änu en gång tack till Michaela som gjorde min blogg så fin =)
Ska snart ta och kolla in lite andra bloggar T.ex: Michaelas Moa och Kenzas, hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0