Bio

Nu har jag och sara vart på bio med micke och john , filmen sög pung rent ut sakt !, den var inge bra alls !
Bara att man rös i ansiktet vissa stunder .
Efter filmen skulle ju då jag och sara ta en buss hem jaa dåvet vi inte vart pressbyron är , jaa då förklaarar john och micke , sen hittade vi det . så nu är john och micke på krogen och jag och sara är hemma jiippi !
När vi ska gå hem vart det en och annan puss ..hehe ;), jag snacka om hmm jaa ni kanske vet !
i allafall när jag och micke ser det kollar vi på varan så börjar micke sjung love is in the air.hhaa höll på att garva sönder för det var liksom klockrent !:D
ajja , imorn blir det att vara barnvakt åt vickans barn .får 200 hundra kr inklusive pizza godis chips och cola .
får vell se om oscar orkar vara med men det blir nog inte så eftersom han är sjuk:/
Nu händer det nog inte så mycket mer idag, det är vell bara datorn och sängen kvar som väntar .
Alla får sova så gott godnatt !!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0