Ett elände !



Nu börjar det bli höst igen !, fyy snart är det väl vinter också.
Fast hösten och vintern är fin men det är så kallt , och jag orkar inte med det i år.
Det ända man längtar till det är julen om man ens längtar till det ..
Liksom iår kommer julen bli helt annulunda , två föreldrar på olika ställen NEJ usch jag vill inte
ha det så här !
Jag vill ha en riktig jul som det alltid har vart !:(
varför kom jag in på julafton, åhh nu vart jag deppig för det också ...
Jajja vi får väl hoppas att vintern blir bra för jag orkar inte må dårligt längre jag vill att allt ska flyta på
och jag vill bara se glada miner och så får det bli !


Jag saknar min Sara som är i turkiet och min Oscar som är på fest någonstans :(
hejsvejs !


Kommentarer
Postat av: ulrika

Gumman:-( Vi ska nog fixa julen ska du se! :-):-):-)

2010-09-25 @ 17:57:14
Postat av: sandra

Det hoppas jag värkligen !:)

2010-09-25 @ 19:53:50
URL: http://sandrahellsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0