Fjärilar i magen !

Hej !,
Varje gång jag har kommit hem från dig Oscar så känner jag hur min mage blomstrar och att mitt leende på läpparna blir allt större och större !,
men det värsta är ju att jag inte inte kan stanna kvar längre än jag gör !
Hade go lust att stanna kvar hos dig inatt och bara myst med dig !:(
Jag saknar dig hela tiden och jag vill inte vara borta från dig , jag vill bara vara hos dig !
Jag är KÄR i dig Oscar , du betyder så himla mycket för mig , det går inte att beskriva hur bra du är hjärtat ♥
Du har en stor plats i mitt Hjärta :).
Ska berätta lite som har hänt idag !
vaknade vid 7 i morse och orkade knappt gå upp , sen stressade jag till skolan .
Hade vanlig skoldag till lunch sen så åkte 9:orna till skogstorp skolan för att kolla på en såkallade pjäs med "EN" person.Om jag ska vara helt ärlig så var det inte bra alls !
Efter så kom pappa och och hämtade Michaela och mig och sen följde jag med pappa hem en stund och då vart jag fika sugen så jag pappa och Elvis åkte till maxi och köpte kladkaka och grädde.
När vi kom hem vart det kladkaka och Kaffe :).
Sen ringer Oscar och frågar om jag vill komma och mysa med honom, och det tackar man ju aldrig nej till liksom ;)
Så jag åkte till Oscar och har vart där hela kvällen och myst och sen fick jag så fruktansvärd mensvärk , kanske inte så himla intressant men aa Oscar har vart så sött och legat och masserat min mage hela kvällen för att jag hade så ont .
men nu är det bra igen och det är jag glad för .
Sen har min dag inte gott ut på så mycket mer bara att jag duschade och så nu på kvällen ,nu ska jag göra flätor och sen ska jag inte göra något med håret imorgon .
Ska inte blogga något mer för idag så jag säger Godnatt och sov gott :) , puss och kram .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0