håll timma

Hej bloggen !
Idag har jag cyklat till skolan i en väldig fart , kom försent 5 min hehe .
sen har vi haft Svenska Matte och sen skulle vi haft Engelska men den var inställd så jag och Sara gick och åt istället .
men det var så jävla äcklig mat så vi drog hem till mig en stund istället men då ville inte Sara ha någon mat :O
så vi fick helt enkelt sätta oss vi datorn.
klockan var liksom 11:20 och sen börjar vi klockan 13:40 med spanaska ,och det är vår sista lektion och det sög ju ganska hårt att vi ska tillbaka till skolan för att spanska .. :/
menmen man gör som reglerna säger.
Jag ska ta och kolla svt nu !,men snart kollar sara på dataskärmen igen och då ser hon det här och då blir hon inte så glad eftersom hon hatar svt !!;) hehe menmen , hejdå puss !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0