Idag ..

Har jag haft Skola till 20 i 4 efter skolan så åkte jag hem till pappa och hämtade snickarbyxor :).
Efter åkte jag hem till mamma och hämtade pengar för några av mina vänner skulle till stinkans och då var jag också tvungen att följa med och käka :)
Sen följde Moa med hem till mig och då snackade vi lite och sen så åkte hon hem .
Efter Moa hade åkt kollade jag på 16 and pregnent . och sen tröstade jag mamma för hon fick reda på att sin kompis hade canser :( , jag hoppas det blir bra med henne !!.
När mamma åkte till sin vän så körde jag lite zumba , det var skönt att röra på sig och imorn då är det friidrottsdag och då kommer vi alla i skolan också röra på oss , jag ska ha snickarvyxor linne och en tjocktröja sen ska jag var fjortis :D. brunkräm puder mascara och råch eller hur det stavas.
Nu ska jag snart gå och lägga mig , godnatt puss !:D

Jag har värdens Bästa pojkvän !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0