Jag älskar mina föreldrar !

Jag är deprimerad så jag måste skriva av mig ..

Jag älskar mina föreldrar otroligt mycket ,och dom kommer alltid att betyda mycket för mig för det är dom som har uppfostrat mig och gjort att jag är den jag är idag , jag är glad för den jag är jag säger inte att jag är perfekt men vem är det ?
Dom har alltid funnits där även fast jag kankse inte har vissat att jag tyckt dom har bryt sig , så har dom det innerst inne och det vet jag med !
Mina föreldrar är inte perfekta för varandra längre men dom är fortfarande prefekt förebilder för mig , och det är jag väldigt tacksam för !.
Mina föreldrar har alltid ställt upp för mig när det gäller sporter , om jag har mått dårligt , behövt råd , behövt tröst , om jag behövt hjälp med min läxor, dom har peppat mig igenom det mästa även fast det vart tufft .
Jag försöker vara en perfekt dotter till er även fast det är på två olika håll jag befinner mig .
Även fast jag saknar gammla stunder med hela min familj så har jag ändå kännt på att ha en rikgtig bra familj !.
Det är nya tider och det är liksom bara att akseptera även fast jag inte gillar det alla gånger .. 
Jag har liksom lärt känna tre jätte fina och snälla barn som också kan vara ganska jobbiga hehe ;).
En ny vän eller vad man ska kalla det också, inte kommer jag kalla det plastmorsa i allafall .
Mina föreldrar ger mig inte kärlek genom att köpa nya kläder och saker dom ger en riktig kärlek .

Jag kan verkligen inte sluta gråta när jag skriver om sånt här och lyssnar på fre fallin, det blir bara en enda röra ..
Det jag är mäst rädd för det att förlora en underbar bror som jag aldrig träffar nu för tiden :(, så det är det mäst sorliga känns det som ...
Nu ska jag försöka och sluta gråta och sen kolla något komiskt program så jag blir lite glad igen !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0