Kvarntorp.

HEJ:D
Idag har alla 9:or vart på fordon och bygg i kvarntorp och fått lite information om skolan och så ..
det var rätt intressant och man fick reda på lite om vissa program man kunnde välja.
Jag gjorde även lite annat också jag satte mig i en stol och skulle känna hur det känns att kroka i 7 km/h ,sen så vägde jag mig hur mycket jag vägde om jag skulle krocka i 50km/h och då vägde jag runt ungefär 2432 och 70km/h så vägde jagrunt 4000 kg.
Och liksom tänk då att inte ha nått bälte när man krockar :O , sen så satte jag mig i en bil som snurrade runt så man satt upp o ned, det var skit läskigt :o men jag dog inte som tur va !
Så vi har inte haft några lektioner idag , så det har vart ganska så nice :)
Men nu MÅSTE JAG GÖRA ETT SO arbete !, för det ska vara klart på måndag och jag har inte börjat så det ska jag fixa nu .
Sen lite senare ska jag hem till Oscar och vara med han itag sen måste jag hem och plugga matte duscha måla naglarna kolla på idol , och sen kolla lite i en bok som det står om olika program man kan välja till gymnasiet :)
Alla får ha en kanon dag , pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0