Marieberg

hejhej.
Sitter här vi datorn med Michaela och vi ska till marieberg och shoppa lite idag , men mamma har inte slutat än så det tar väl ett tag till innan vi drar.
Ikväll ska jag och Michaela antsgligen träffa Pontus en stund , och loda lite i kumlaby eller kumla :)
Nu ska jag faceboka .


Jag behöver typ hur mycket saker som helst !
Jeans-leggins
Jeans
Tjocktröja
Halsduk
Strumpor
Trosor
Bh
Vanliga snygga och cola legggins
Vinterjaka
Vinter skor
Vantar
Percing
Örghängen
sminkborste
Hårspännen
Linne
Hårsnoddar

Typ det men jag har bara 1 tusen 5 hundra med mig så jag får väl nöjja mig med något av allt jag behöver .
Hejdååå

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hur har din dag varit än så länge? :)

2010-09-22 @ 16:15:42
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0