Michaela här !!

Hejhej =)
Aa som sakt har inget internet på mitt rum så det blir inte så mycket till att blogga just nu, och sen är jag så trött efter skolan så jag har inte ork att blogga när jag kommer hem och sen är det massa läxor och så ..nu ska jag inte bubbla om det allt för mycket.
Har haft en rätt kort dag idag så det var ju ganska skönt sen följde Michaela med mig hem efter skolan ,när vi kom hem så gjorde vi spagetti och korv med ketchup och hamburge dressing mumms !
Nu har hon gjort i ordning min blogg och jag det är så himla skönt .Tack Michaela ♥.
Oscar ligger hemma och är sjuk :(, men jag hoppas han blir frisk snart och jag hoppas att han vill sitta barnvakt med mig på lördag för jag vill inte sitta och ruttna helt själv här hemma på en lördag , men om det bli så så får jag helt enkelt uppehålla mig själv med filmer godis dricka och pizza .
Vid fyra åker michaela till Doktorn för att kolla sin hals.. hoppas att det inte är något allvarligt !
Och just det ! , har jag berättat att vi har fått en liten kattunge hos Pappa som heter Kneten?, och sen en kattunge hos Mamma som heter lissi /lissbeth, ni får kankse se lite bilder på båda två i kväll sen kankse jag lägger upp en bild på min gammla tjocka katt simba som jag älskar mäst och som är min bästa söta vän !.
Nu ska jag göra mig lite iordning och sen drar jag och michaela ner till lilla affären för att träffa Viktor Abraham en stund.
Pusshejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0