Packning & dusch står på schemat idag .

Hejhej !
Nu har älskling precis åkt hem efter att hjälpt mig att vara barnvakt åt wilma emil och elvis en hell kväll igår .
igår åt vi pizza från canari åt jordnöttsringar chips och godis  drack cola och kollade på tv:n& iren huss och en bra film på tv:n som jag nästan somnade till , satt och nikade på slutet så jag och oscar gick och la oss istället .
Ja kvällen vad hyffsad bra även fast jag var barnvakt ,
idag har jag lust att träffa någon kompis och åka in till marieberg fast jag inte dirket har några pengar hehe .
Nått jag vet är att jag ska hem till mamma idag , och det måste jag packa till snart och sen väntar duschen .
puss&hej
 
Jag har värdens bästa pojkvän !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0