Packning !

Hej bloggen !
Jag har nyss ätit lite frukost och känner mig redo inför dagen :)
Om en liten stund ska jag packa lite kläder eftersom jag ska till mamma idag, det ska bli skönt att komma hem till henne för jag saknar henne !
Efter packningen så ska jag städa mitt rum lite , inte skit mycket men så att det ser ganska hyffsat ut när jag kommer tillbaka hit om två veckor .
Sen ska jag nog fara till mamma och där ska jag ta en dusch sen ska jag nog Träffa Emelie Andersson en stund , sjukt länge sen man såg det B-ruden !:D
Ikväll ska jag nog träffa Oscar en stund antar och hoppas jag .
Sen måste jag nog hem och typ fixa lite i mitt rum hemma hos mamma och göra iordning , och sen blir det nog att soova inför morgondagen :).
Men nu är det packning som gäller , ha en härlig dag /puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja verkligen :)

Snälla skulle du kunna göra mig en tjänst?

Gå in på den här sidan:

http://nightlife.se/content/12391

och rösta på mig (Sandra Orrebro)

som Umeås bästa blogg ^^,

2010-09-26 @ 11:27:19
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0