Plugga..

Nu sitter jag här igen framför datorn och gör mina läxor , väldigt trevligt måste jag säga !
Idag har jag pratat om miljöpartiet inför klassen och det var rätt pinsamt men jag tror det gick okej i allafall.
Sen fick jag sluta lite tidigare , för att jag skulle till tandläkaren och kolla min tänder om det var någe fel på dom. Men tänderna satt kvar och det var inge fel med dom som tur va .
Efter jag hade vart hos tandläkaren så åkte jag hem till mamma och åt mat , och det vart ris och någon kasler grej ..:)
Men nu är jag hemma hos pappa igen och ska vara här en vecka till.
Men nu är det dags att sätta igång musiken och sätta igång med läxorna som måste vara klara tills imorgon .
shaoo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0