Sitter hemma hos Hanna

hejj :)
Sitter hemma hos Hanna i henne soffa och kollar på ett TV
program som dom typ frossar i sig mat och det ser väldigt äckligt ut !
om 20 min ska jag och Hanna och jag göra hallonpaj och sen ska vi gör hamburgare och sen blir det hallonpaj till efterrätt antar jag .
Fattar inte hur vi ska hinna med att göra hallonpaj och hamburgare och sen äta det och sen måste jag typ ta mig till Hällabrottet på något smart sätt !, jag får väl antagligen ta bike:en .
eLR ? så skiter jag i det ?, naee jag får se hur jag gör ..
Nu måste jag kolla på när killen ska ära en bläckfisk levande , skyndar mig !!!
puss hejdå .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska fara på bio :)

2010-09-25 @ 17:51:02
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0