Sjuk.

hej bloggen och mina läsare !
Sitter i soffan med Lissbeth och kollar top model.
Är inte i skolan idag för igår när jag skulle baka bullar med mamma så vart jag som en zombie i kroppen , jag hade ont överallt och ont i halsen och ont i huvudet , sen gick det över vi 21:00 men sen när jag skulle gå och lägga mig vart det ungefär likadant så har inte sovit något bra , och i morse när jag vaknade så var det likadant och sen efter 2 timmar så gick det över igen men har fortfarande jätte ont i halsen.
Känner av huvudvärken så ska ta en reliv snart igen.
När Oscar har slutat ska jag åka hem till honom och bara ta det lungt och mysa , sen kanske det blir någon film !
Nä nu måste jag äta nått för jag dör snart, puss <3
Du är för sött lissbeth ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0