Snart åker dom :(

Michaela och Moa åker snart till turkiet ,jag kommer sakna dom nått enormt !.
jag hoppas dom får det bra i allafall och att det blir bra väder.
Fast jag har ju Sara Hanna och Oscar att vara med den här veckan, och sen imorn ska jag baka bullar med mamma och sen så ska jag och Emelie ut och gå någon dag antar jag , sen har jag ju massa roliga läxor att plugga till och lite så :).
Nu blir det lite 2 and a half man med mamma .
sista inlägget för dagen det blir mer imorn på några goda nybakta bullar.
hejsvejs !

Kommentarer
Postat av: moa

Sv; nej jag saknar dig med hjärtat!

Får vara en massa när jag kommer tillbaka!"

älskar dig!!<3

2010-09-06 @ 21:11:33
URL: http://moaernestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0