tRASIg

Asså jag sitter vi datorn med en katt på vadera sida, dom gillar inte varan , en väger typ 7 kilo och den andra väger ungerfär 1-2 kilo.
den ena är svart och den andra är orange , en har vart min lilla älskling sen jag var 4 år !, och jag älskar honom mäst på jorden , den oranga katten har inte vart här så länge och den hatar mig , den ända gången han gillar mig det är när han vill sova i min säng , då ligger han nästan på mitt ansikte och då gillar inte jag honom .
hhaha :D , vad har jag för liv igenkligen ??
som john säger jag är fan tarasig , men jag är det både på insidan och utsidan ..
Mitt liv går alltid åt helvete fast jag gör allt rätt ??
aajjja som sakt allt är sprängt och jag ska sova !, hejdå

ordföråd :john forsberg /jens gustavsson  SPRÄNGT !!

Kommentarer
Postat av: morsan!

Jens Gunnarsson!!!!!! :]

2010-09-05 @ 17:27:09
Postat av: sandra

svar till morsan: haha ja men jag var lite osäker där, ska ändra dirr mamma, puss och kram !<3

2010-09-06 @ 20:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0