Vara med Hanna snart ! yeaae

hej igen !
Nu har jag zumbat klart duschat smörjt in mig och snart ska jag plocka ögonbrynen.
fY vad det var skönt att röra på sig körde ungeför i en och en halv timma, körde 3 stycken skickor .
Jag vägde mig innan och efter och hade bara gått ner ett hekto då vart jag sur , eftersom jag slet som en gris.
Det blir inte onyttigheter för mig den här veckan och vet inte riktigt hur det kommer gå eftersom jag har colan pricis farmför ögonen :/.Jag ska inte dricka jag ska gå ner till köket och lägga in den i kylskåpet istället .
För jag ska komma i ett par jeans som jag hade i sexan och om jag går ner två kilo borde jag komma i dom men om jag ska gå ner ett hekto om dagen hur fan länge kommer inte jag få kämpa då liksom :O.
Nu ska jag föna håret sen ska jag dra till Hanna och vara med henne en stund :)
Och ikväll då blir det nog tjejerna i hällabrottet.
Ögonbryns plockning föna håret NÄSTA !!!
//sandrahellsing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0