Avonsjuk !!

hej :D, på morgonen när jag vaknade hade jag inställningen att jag inte skulle gå till skolan att jag faktiskt tyckte att det skulle bli kul :D
Hade kör på morgonen och det var ganska soft och sedan fortsatta  lektioner och sedan på gympan så hade jag kul med brudarna :D
SEDAN efter skolan så åkte vi tjejer hem till Moa och fikade och firade henne :D
cyklade hem och solade lite och nu sitter jag är framför datorn och fört över min uppsats till ett usb minne och har fortfarande kvar att kolla på bb och sedan så ska jag göra om min blogg idag tror jag :)
men måste hitta en trevlig bild först:)

Och just det på musiken idag fick jag reda på att min musik lärare hade träffat dolly parton i verkligheten och jag är riktigt avonsjuk :/:/
jag vill också !!
jag älskar hennes låtar:O
och nä'r jag var liten sa jag att skulle ha lika stora bröst som henne men haha det lär ju aldrig hända naturligt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0